Puuuuuhhh……

forsøker forsiktig å puste liv i bloggen. 

PÅsken går mot slutten, 

her har vi hatt deilig besøk av svigerinnen min fra Odense, 

lagt lister i stua og soverommet,

og  

satt i nye dørkarmer – noe som gjorde at vi oppdaga vannskade i vaskerommet.

Kjedelig, men bedre at vi oppdaga det enn at vi gikk å pusta inn sporer fra sopp. 

De «flinke» håndtverkerne som var her sist det var vannskade 

hadde klart å skru fast en list ved gulvet og INN I avløpsrøret til badekaret…

Ja ja nytter ikke gråte over spilt vann, 

det blir vel noen runder med håndtverkere igjen og så blir det forhåpentligvis bra igjen.

I dag har vi sløve-kose-dag. 

Eldstemann er på besøk hos en venn, 

minsten har besøk av en venn og vi har grillet pølser og bakt boller. 

Jeg har kost meg ved smykkebordet, 

og (prøver) å lage en toggellås av en sølvplate. 

Først så tegnet jeg opp en stor sirkel med en liten sirkel i midten, 

dette glemte jeg jo selvfølgelig å ta bilde av….

For å kunne sage ut den midterste sirkelen måtte jeg bore et hull så sagbladet kunnet komme igjennom. 

Her har jeg begynt å sage ut den innerste sirkelen.

Innerste sirkelen er borte, og jeg er klar til å starte på den ytterste….

Sånn ser det ut på gulvet etterpå….stjernestøv….

Ferdig ring, ikke akkurat jevn og fin og rund….og det spørs om jeg klarer få den helt rund…

Prøve å gjøre den litt mere rund og få vekk litt skarpe kanter med Dremelen min….

Og så kommer det je itte kainn….

hva søren skal gjøre nå….polere?!

Jeg har kjøpt noen sånne fine ting som jeg ikke helt vet hvordan jeg skal bruke. 

En spindel til å sette på bormaskinen…og to ulike ruller til å polere med…

men hvem først??

og den røde pastaen??

Hjeeeeeeeeeelp!!!!!!!!

