Perlepakker på døra er alltid kjærkomment!

Det er alltid litt spennende å se hva man har bestilt.

Har man nå husket det viktigste, 

hva var det viktigste man trengte?

Er det noen bomkjøp?

Skulle man bestilt mere av en type med det samme kanskje??

Er alt med? 

Lise følger du med???????????

Klippe opp eskenbildet til ære for Lise!!!

Ooops var ikke lett det der….klippa visst vekk teksten…

Første lag….pakkeliste…

Stoooor pose med mye godt i!!!!

Litt sånt som bare er nødvendig å ha…headpins….og en enkel lenke hvis man ikke gadd lage den selv en dag….

Litt sløv har jeg nok vært, for det var en pose med 6 headpins i oppi pakken…

det batter jo ingenting…

den skulle nok vært dobla opp et visst antall ganger…

Sa jeg sløv??

JA!

En stor pakke med rosa hjerter og to single pakker….vet ikke helt hvor jeg hadde hodet hen da jeg gikk gjennom bestillinga…

men skal nok få brukt de, de er jo rooooosa

Store lavaperler!!

En herlig blåfarge på disse krystallene!!

Olabukseblåfarge!!

Det er så mye mer oppi den esken, men WordPress tuller med bildene mine og vil ikke laste de opp…

men esken inneholder mye snadder!!!

Gleder meg stort!!!!

