Ja du leste riktig butikken(e) min(e)…

for jeg har nemlig laget meg en butikk til på Epla,

den finner du under fanen som heter materiell.

Jeg har nemlig hatt en skikkelig ryddings i alle perlene mine,

alle hobby sakene mine,

alle hobby bøkene mine.

Det er så mye som bare ligger der og aldri blir brukt.

Kanskje noen andre kan få glede av det 🙂

Butikken min heter Perler og andre ting by Lene C. 

Jeg har ikke fått lagt inn så mye enda….

men litt perler og noen bøker ligger der og bare venter på at noen gjerne vil ha de 🙂

MEN når man rydder så finner man gjerne ting man ikke visste man hadde.

Jeg fant fx en hel del perler, som jeg på en måte visste om, 

men som jeg likevel ikke husket.

Jeg fant blandt annet noen lekre safirblå perler

som jeg har hatt siden jeg bodde i Danmark, og det er 4 år siden nå….

PÅ TIDE Å FÅ BRUKT DE!!!

Her ser du resultatet:

Blått i blått så langt øye kan se 🙂

Jeg digger denne blåfargen, skjønner virkelig ikke at jeg ikke har klart å bruke den før altså!!!

Ørepynten og armbåndet  finner du i Epla butikken min som heter Smykker By Lene C.

Ha en strålende torsdags kveld 🙂

