På tur i ZOO møtte vi mange dyr…og med relativt nytt kamera var det plutselig veldig gøy å ta bilder av dyrene…

Først møtte vi Rudolf og hans venner…

Så møtte vi Søren snegl som var klar til en dukkert…nå vet jeg ikke om snegler kan svømme så

vi hjalp han med å skifte retning….

Late skilpadder….

Lurer du på hvordan skilpadden ser ut inni??? 

Herr og Fru Giraff på vei ut i sola…

Giraffene har fått nytt stort giraffhus med stort uteområdet!!

Vasketid for Herr Pelikan….

Kamelo-vreng-tryneoppned

Hva gjør man ikke når man absolutt gjerne vil gnage på broen menneskene går over??

Er han ikke flott – kjekkeste fyren i byen…

Løven HIM self…ligger så stolt og passer på sine løvinner…

Gærne løvinna….

Jeg bare skulle sjekke om det gikk an å få blikkontakt med henne der hun lå inntil gjerdet…

Smilte til henne med øynene gjorde jeg også i min KNALL RØDE regnjakke…

Vusj…så var`a på beina, skulte på meg og ble sånn vill i blikket som om jeg var et farlig dyr eller noe…

vandret frem og tilbake…ikke hvileløst nei, mere sånn litt demonstrerende….

Litt mindre skumle er disse krabatene

Viltre dødninghodeapekattunger på tre måneder…

Fornøyde gutter ser på sjøkuenes lek…nå begynner beina å bli slitne..

Inne hos pingvinene var det skikkelig rugesteming…mange som lå på egg

Ja det var fineste turen sin til Zoo det, i både sol og regn!!

