Silje som har butikken Papirsymfoni på Epla lager veldig mye fint.

Jeg har jo kjøpt to sminekpunger og er strålende fornøyd med de, et utrolig godt arbeide altså!!

Flotte og lekre stoffer og pent sydd!!

Me like!

Når jeg går med kjole på jobb savner jeg noe å ha telefonene min i…

mangler en lomme eller en veske eller et eller annet…

Jeg spurte derfor Silje om hun ville sy en Iphone veske til meg i grått med et rosa hjertet på –

og hun hoppet på oppgaven med en gang.

MEN….oi da jeg fikk en lang mail tilbake med en masser spørsmål, som jeg måtte tenke over…

ville jeg ha det eller det?

eller sånn eller slik….

Silje hadde fantastisk mange flotte forslag til muligheter og måter, og kreative løsninger….

og før jeg hadde rukket å slå øynene opp en av dagene i helgen hadde hun sydd denne….

Nydelig denne sorte altså!!! hehe…har litt lyst på den også jeg…

Og neste er så søt at jeg vurderer sterkt om ikke jeg MÅ ha den bare MÅ ha den også

Min, den som jeg har bestilt får du se når jeg får den i posten….

den er FLOTT på bildene og jeg er sikker på at den er enda

FLOTTERE i virkeligheten –

gjett om jeg kommer til å se langt etter postmannen denne uka da!!!!

 

Takk Silje, jeg gleder meg!!

