Jeg har jobbet en stund på disse øreringene i kobber –

det har tatt litt tid å sage / klippe, pusse , f

ile og PRØVE å få de helt runde – men det var vanskeligere enn jeg trodde.

Så nå har jeg gitt opp – og tenker at de er HERRLIGE SJARMERENDE URUNDE 🙂

Veldig annerledes enn hva jeg pleier lage synes jeg selv i hvertfall….

 

 

Og så var det litt for å glede kjære Smykkeline, hun var nemlig hos meg i går og lurte på om jeg ikke snart skulle lage noe av alle sjokoladeperrrrlene hun sendte meg i julekalenderen – jeg vet ikke helt om hun sendte de til meg for å UNNGÅ  å tenke på SJOKOLADE, eller om hun prøver å si at jeg bruker litt for mye rrroooosaaa…

Smykkeline, til ære for deg har jeg i dag laget dette:

 

Hva synes du???

 

Også har jeg laget dette for en stund siden av alle de søteste små hjerteperlene jeg fikk av Smykkeline til jul:


