Jepp du leste riktig, NYTT PERLEROM….juhuuu!!

(Hey Lise TRollsmed Snurremegrundt, TO innlegg på TO dager, slår du den??)

Endelig er det blitt en realitet…

jeg har

bordet mitt,

perlene mine,

glasstengene mine,

brennerene mine,

loddeutstyret mitt –

verktøy ja absolutt

ALT

jeg trenger inne på mitt eget lille rom!!

 

Når det er sagt, føler jeg meg kanskje litt ego…

for noen andre måtte dele rom for at jeg skulle få mitt eget…

men trollungene var glade de for å få dele det største rommet i leiligheten, og de koser seg der inne med alle lekene.

Eldstemann har lest for minsten, de bygger lego og krangler som vanlig 🙂

 

 

Men tilbake til perlerommet mitt!!

Sånn ser det ut:

Har jeg ikke fine Lynet McQueen gardiner kanskje??

 

Glass i lange baner ….juhuuu….digger å ha funnet frem det igjen!!

Og her er skuffen med det rare i….

Jeg fant jeg fant,

under skrivebordet da jeg flyttet det inn på rommet her…

en hel pappeske full av glasstenger!!! HIMMEL!! YES!!

HÆÆÆÆLIGE glassfarger,

gleder meg veldig til den grønne der…

skikkelig frisk og vårlig!!!

Må bare finne meg et godt underlag til brenneren og så er jeg i gang igjen

med GLASSPERLEGRILLING!!!!

I dag har jeg også lagt ut litt nytt i eplabutikken min;

http://epla.no/admin/products/137582/

og

http://epla.no/admin/products/137576/

kom inn og ta en titt da vel !!!

