Med en fersk førsteklassing i hus har dagene bare flydd av sted…mye nytt og spennende, selv for foreldrene!!

Hverdagen er i gang…jobb, skole, hjem, lage middag, sove – sånn føles det nesten at dagene går, MEN….

jeg har da puslet litt med perler og smykker, dog ikke helt det store – jeg gikk nemlig på en perlesmell her for ikke så mange dagene siden…

Jeg satt meg ned med en masse ringer i sølv som jeg har lodda, pussa, hamret, tromlet osv…. gledet med MYE til å bruke de…finne perler som passet sammen med de…og jeg hadde en IDE om hvordan det skulle se ut…

Bare at, det funka IKKE…nedtur…samme hvor mye jeg vridde og vendte på perlene….ringene, flytta rundt på dem, så VILLE DE IKKE LEKE  SAMMEN….kill your darlings var det en som sa…så jeg gjorde det….tok det hele fra hverandre…noen av ringene vrei jeg sammen..tynne spinkle snurrete ble de…skarpe i kantene også…nå ligger hele perlesuppa der og håner meg hver gang jeg ser på de…og jeg aner ikke hva jeg skal med de?? hverken perlene eller ringene…frustrerende…irriterende…litt fristende likevel å se om jeg klarer finne på noe med de, men null ideer…

Huff dette ble da litt sutrete ser jeg…men jeg bare MÅTTE få det ut…det har irritert meg så lenge….

Nå tror jeg at jeg skal fortsette på det tubulare herringbone repet jeg er begynt på…moro å prøve noe nytt..

Men først vil jeg vise frem noe jeg er virkelig fornøyd med…

 

Først et par øreringer der jeg har brukt 1,5 mm sølvtråd, laget hjerter som jeg har lodda, pusset, hamret osv…de har fått følge av noen krystaller…de henger skeivt i ørene og det synes jeg var utrolig søtt!!

Jeg fikk litt dilla på å lage disse hjertene så her er et armbånd med turkis Jade, krystall og et hjerte…

Sa jeg dilla???? ja visst veldig dilla…jeg har mange flere på lur også…gleder meg gleder meg til å bruke de…men her er et litt større ett sammen med rosa jade!!!

