En god kollega hadde sin siste dag denne uka…dagen før den siste dagen la jeg disse øreringene på facebook siden min (http://www.facebook.com/pages/Smykker-By-Lene-C/268123519919?ref=ts)Min kollega siklet litt på de, så jeg bestemte meg for å ta med meg noen forskjellige rosa perler, et sett håndlagde ørekroker, diverse tenger og øsken, så kunne jeg lage et par til henne i avskjedsgave…

Så langt så godt…jeg fila og ordna et par ørekroker tidlig om morgene før jeg skulle avsted, pakke ned en masse rosa og lilla perler, tenger, litt sølvtråd…

Kom på jobb, dro posen med det rare i opp..hva manglet – jo ørekrokene selvfølgelig… nedtur:(

Men min kollega fikk valgt et par rosa perler, og det ble de samme som på bildet her…

Så spurte hun om jeg kunne lage et armbånd som matchet og som lignet noe jeg tidligere hadde laget…joda det kan jeg da…

Så da jeg kom hjem gikk jeg igang…måtte først få barna i seng…ahhh ro og stillhet til å kose seg med perlene sine..og gjett om jeg kom i det rosa hjørnet da…det ene rosa armbåndet etter det andre dukket frem, ideene bare poppet opp, perlene fant sammen som om de aldri skulle gjort noe annet ( rart det der, for noen ganger flytter jeg perler til den store gullmedalje og ingen hører liksom sammen)…

Her ser du resultatet av min rosa aften…

 

En skjønn forening av mye rosa glassperler, Jade, hamra sølvringer og hjerte!! De sølvringene og det hamra hjertet er jeg litt kry av…brukt lang tid på å forme de, lodde de, pusse og file og banke og tromle!!

Det er kult jo mere man lager selv, synes ikke du???

