Hei og velkommen til bloggen min.

Dette blir en blogg om smykker, perler, fremstilling av glassperler, sølv og kobber arbeider og ellers andre ting som måtte dukke opp!!

 

Tidligere har jeg blogget på smykkerbylenec.vgb.no,  men har den siste tiden hatt problemer med å laste opp bilder der.

Har virra litt rundt for å se hvor jeg ville trives, først valgte jeg blogg.no men syntes det var uoverskuelig,

 så tenkte jeg på blogspot.com, men fikk vite at det var lite muligheter for design der.

Tilslutt falt valget på wordpress.com, av den enkle grunn at jeg er kjent med systemet fra vgb,

jeg kan visstnok flytte alle inneleggene mine fra vgb over hit,

 og fordi jeg evt senere kan «oppgradere» til wordpress.org som gir enda flere designmuligheter…

Så la oss nå se om jeg får lasta opp et bilde eller to her da…gikk jo greit med headeren…

 

Jammen det gikk jo bra det, ingen problemer her…

Smykket er laget etter en teknikk som kalles St.Petersburg…grønne glassperler og store rosa Swarovski krystaller.

 

