Oi oi det er lenge siden sist jeg var her inne!! Og så er alt nytt jo….uææææææ:)

Jeg får desværre laget alt for lite smykker – såååå kjedelig å dra det frem og pakke sammen igjen hele tiden – om to (forhåpentligvis korte måneder) får vi våres nye leilighet og DA skal det bli andre boller altså!!

Men litt får jeg laget da.

Ingrid (http://33015.vgb.no/ ) slang ut en utfordring på facebook om et St.Petersburd lariat. Meg og pitttesmå perler er ikke den beste kobinasjonen…grrr….isj..æsj…FA.. ja det kom mange ukvemsord altså da jeg holdt på med det
men jeg ble veldig fornøyd når jeg var ferdig, for det blir altså veldig fint med den teknikken…
Jeg skulle ha brukt litt større perler på accent perlene (de rosa) synes jeg, men men…det blir en annen gang.
K30

Ellers har jeg laget opp en hel haug med ringer og halvringer til å lage ørepynt. Jeg har brukt utrolig mye tid på de, og har vel gjort en de feil i starten…banka for lite, varma for lite bla bla…men nå er det banka, varma, banka og varma

så nå er jeg ganske sikker på at de er harde nok…ja også er de tromla da…fine fine tromlen min:)

IMG_7063

IMG_7071

 

Guuud så lang tid det tar å laste opp bilder da….zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Trollsmeden har sendt meg noen utfordringer…noen perler i en pose i rååsaaa (me like), og så noe flat kobbertråd med noen demo-blomster og sånn så jeg kan øve øve øve meg…

Utfordringer ja…jeg har laget et smykke av perlene, et to raders…men jeg er ikke fornøyd så det får dere ikke se!!! Må fikle litt til med det.

Ja også var det disse kobber blomstene da…DRIT vanskelig for å si det rett ut….jeg har banna dem opp og ned og frem og tilbake for jeg fikser det ikke, blir ikke pent i det hele tatt.

IMG_7070

og så har jeg leka meg med å lage noen hjerter av ymse slag…

IMG_7068

og selvfølgelig har jeg lage noen ørepynter da….men jeg får jo ikke lasta opp bildene…

Prøve igjen…

