Fra å omtrent ALDRI laga ørepynt har jeg gått til å fått totalt DILLA….

DET ER JO SÅÅÅÅ MORO….

og så har jeg fått litt dilla på kobber….

 

 

 

 

Lot bildene tale for seg selv jeg denne gangen, men som dere ser har jeg lekt en del…Trollkjærringa har vært snill og lært meg å lage ørekrokene og hvordan man får creolene pene, og så har jeg snurra og lekt meg masse og hatt det veldig gøy.

Nå kjører tromlen for fult igjen, i går lå det sølvkroker, creoler oppi, og i dag ligger en ny ladning med kobber oppi….guuud hvor er det kjedelig å vente når man bare vil lage lage lage….

Til slutt trenger jeg litt hjelp til et smykke jeg har hatt liggende lenge, det er noe feil synes jeg, blir ikke sånn jeg har tenkt…

Sånn så det ut først, og det ser jo helt teit ut….alt for lite med kun den lille perla nederst…

så fikk jeg hugga taket i en av Trollsmedens lekre engler….den er helt nydelig, men jeg klarer ikke bestemme meg for om den passer til…

Huff bildet er skikkelig dårlig,langt og tynt…jeg synes kanskje at den englen fortjener noen finere farger enn sort og hvit…hva mener dere????

