Jeg er blitt inspirert av en dame på facebook som tar bilder av smykkene sine liggende på speil…bare atte det er lurt å sjekke om himmeln er skyfri når man gjør det hvis man absolutt skal gjøre det utendørs…

Dessuten har jeg herma etter Smykkeline og laget en masse øreringer….øve øve øve og så en vakker dag så skal jeg bruke mine egne lampworkperler istedet…..en vakker dag….

På bildet over har jeg brukt kinesiske krystaller (sikkert et fint ord for maskin kutta tenker jeg) og sølv…skjønner jo hvorfor Smykkeline ble hekta da….går jo så fort…

Her har jeg brukt kinesiske krystaller igjen og så noen blå glassperler jeg fant i en haug…

Rart det med sånne perle hauger…de hoper seg opp…i små skåler…poser, litt større esker osv…tilslutt vet man jo ikke helt hva det er lengre…krystall? glass?….

Hmmm samme øreringer men tatt hengende på en blomsterpotte (ikke så heldig med de hvite stripene) og liggende på speil med himmelensom bakgrunn…litt morsomt å prøve ut litt forskjellig.

Takket være Trollsmeden har jeg blitt glad i å bruke kobber….så da måtte jeg jo prøve å lage av det også…

Litt mere sølv og swarovski krystaller….

De samme som ovenfor bare tatt hengende….

De samme en gang til…moro å leke seg med bilderedigering….

Og til sist det armbåndet jeg begynte på i forrige innlegg som Smykkeline hjalp meg med…kobber, egne lampwork perler (fine og u-runde), ferskvannsperler og blue moonstone…

