Her er et lite referat fra en kjempe hyggelig, helt impulsiv lørdags kveld med Karianne….

På bildet under sitter Karianne ved kjøkkenbordet mitt som for en gang skyld er overfylt med perler (bombe), sølv, kobber, gass, griller, drill, tenger i alle størrelser og former, og så vi må ikke glemme godteriene….

Karianne ville veldig gjerne lære å lage tvinna sølvringer, men av en eller annen grunn så blei det et mislykka prosjekt….slagloddet ville ikke smelte eller ringene smelta….hmmm hva gikk galt tro???

Men Karianne hadde jo før sommeren laget noen stooore sølvringer hos Mette, så de fikk hun tromla og de ble bare såååå blanke:)

Karianne hadde en stooor boks (litt misunnelig jeg) med en masse prosjekter i – et av de var et rosa armbånd med tvinna øsken – så da måtte jeg forbarme meg over henne og gi henne noen av mine….

Og perlene over var mitt prosjekt som jeg har holdt på med en uke, men som aldri ble bra….perlene hang ikke pent på den lenka og ingen ting funka uten at jeg skjønte hvorfor, men Karianne visste råd….bare se om litt…men først skal alle dere perlegale damer som kjenner oss litt få en liten oppgave….

Det er noe som er rivruskende galt med disse prosjektene….HVA?????

Så tilbake til mitt blåe prosjekt med kobber….Karianne var så smart at hun fant på dette….

hvordan resten ble med perler på får du se snart……

