For leeeeenge siden fikk jeg såå lyst til å prøve noe annet en sølv å jobbe med….kobber ble det til….men jeg brukte litt tid på å mase en masse på Snurre om hvor jeg kunne kjøpe ditt og datt og bla bla bla, og Snurre svarte tålmodig på alle mine spørsmål og mere enn det:) sjank u Snurre!!!!

Dette er altså kobber, blå ferskvannsperler og blå egenproduserte glassperler…

Jeg har brukt det en del, for å venne meg til materialet kobber. For jeg må innrømme at jeg synes det er uvant å gå med den varme fargen og ikke det kjølige sølvet, men er faktisk blitt veldig glad i dette armbåndet!!!

 

Så er det jo heller ingen hemmelighet at jeg griller i ny og ne, egentlig alt for sjeldent….og i forrige innlegg fortalte jeg om besøket hos Mette hvor jeg lagde mine egne tvinna sølvringer…

Nå skal jeg fortsette å rydde i perlerotet mitt…..

 

