Shopping genet har slått til i sommer…sjekk hva jeg har av glass å leke meg med nå da:

Skuffen med det rare i…

 

 

Denne skuffen krever visst nærmere ettersyn…

Glass fra FlameDame….

Her er det fra venstre navy blue aventurin stringers, den røde er en gave fra Flame Dame som jeg mener det stod noe med striking på….så effetre striped pink, blue lagoon cool og kiwi cool….

Mye vil ha mere, vil har mere, vil ha mere…

Glass fra Tufnell…

Litt vanskelig å se alle fargene her men det er i hvertfall powder pink opaque og light silver plum opaque, opaque ivory, opaque soft torquise, light violet transparent, opaque soft white,  blue purple transparent og new crystal cleare..

Mere mere mere…

Dette er noe av det jeg hadde fra før av….

 

+ to krukker meg stenger som er brukte eller for lange til å komme i skuffen…

NÅ har jeg altså godt med leketøy for vinteren…for jeg har jo også kjøpt loddeutstyr, trommel, sølv, kobber bla bla bla….tror ikke jeg skal kjede meg.

