Etter at jeg fikk den nye brenneren min så har jeg blitt litt hekta…

desværre får jeg ikke grillet så mye som jeg skulle ønsket, men litt blir det da til…

På bildet over har jeg prøvd meg igjen på pudderrosa, tricky farge det altså, blir veldig hvit synes jeg…tror jeg har kokt den for mye.

Og så en silver plum som bunnfarge, med elfenben og pudderrosa flekker…bunnfargen er også litt tricky, blir liksom svart, kun noen steder ser man den silver effekten…vet ikke helt hva jeg gjør galt, men får prøve litt mere…

Jeg er veldig glad i grønt og her har jeg laga to grønne perler som jeg har dekorert med frits, kanskje ikke så lett å se. Og så skrev Inga at hvis man bare var kjempe tålmodig og brukte laaaaang tid, så svidde ikke den klare seg, så da måtte jeg jo prøve det også….brukte laaaaang tid, nesten så det ble kjedelig, men jeg fikk en klar perle med røde prikker på….så TAKK INGA!!!!

Trollsmeden var så snill og gi meg to glass-staver med klar Ornela….mener hun sa den var tricky og ble melkehivt eller noe….husker jeg feil Trollet? Med fare for å påkalle meg hennes vrede OG misunnelse, så må jeg altså si at «DEM BLE KLARE»….og så blei de pynta litt med en rød stringers jeg akkurat hadde laga….

 

Ja jeg har øva på å lage stringes, og så kom søte snille Inga og fortalte hvordan hun gjorde det, så da måtte jeg jo prøve….

Hmmm her skulle det være et bilde av alle stringersene mine, men får beskjed om at filen er for stor, og grønne meg vet ikke hvordan jeg gjør den mindre…..så hvis dere vil se dem, må dere fortelle meg hvordan det gjøres…

