Turkis blir jeg aldri lei av om sommeren – hmmm tenk å ha en eller to av Trollets nye lekre perler inni her da (http://snurremegrundt.vgb.no/2009/06/09/perlegrilling-3-perler-skal-v%c3%a6re-runde/) – det hadde gjort seg….

Men sjekk den søte sandalen da…kjøpte den av Smykkeline da vi stod på marked i Asker for en stund siden….så søt:)

Markedet snakker vi ikke så mye om, markeder er generelt dumme…enten selger du ingenting, du ender opp med å kjøpe noen ting i stedefor, eller du selger for veeeldig lite og må betale dyrt for plassen….

Lage smykker er morsomt…

Et helt enkelt armåbånd med masse hvite swarovski perler…

Og…

..et blått og rosa snurre-kjede som går to ganger rundt halsen min…det glitrer veldig når man har det på pga de klare ab glassperlene, men det klarte jeg ikke ta bildet av…

Og til sist et bildet av kjedet jeg har laget til min nye kjole…

Veldig enkelt kjede av creme farga glassperler, bronze swarovski perler og topaz swarovski krystaller….jeg var til bryllup i slutten av mai, men da klarte jeg ikke lage noe kjede….perlene ville ikke leke sammen, så da måtte jeg klare meg uten…men da vi kom hjem igjen hadde de visst blitt enige om å være gode venner….Enkelt men helt min stil:)

Oopps var visst ikke siste likevel….

Hadde en masse ferskenfarga ferskvannsperler liggende som jeg tenkte jeg måtte bruke til noe…så tenkte jeg at jeg ville prøve lage noe usymmetrisk, noe jeg sleit fryktelig med…blir lenge til neste gang…

Kjedet går to ganger rundt halsen min og var ikke lett å ta bildet av….de nydelige fargene kom ikke frem som de burde….dårlig fotograf eller dumme perler ? – ville ikke ligge sånn som jeg ville, så da blei det i en krøll .

Sånn det var alt fra meg – nå skal jeg inn og luske litt i Trollets blogg igjen …

