Merkelig – i går kveld da jeg var ferdig med smykket i forrige innlegg var jeg helt «høy» – min egen glede

 over å ha laga noe som var litt mere enn bare «å tre perler på en snor» var enorm,

og jeg må si at spesielt Snurres kommentar gledet meg mye…

MEN NÅ…sitter jeg her og er tom i hodet, tom i hele meg…

liksom den spenningen som hadde bygget seg opp over hele uka mens jeg jobbet med kjedet,

snurra..tok opp igjen…hamra…det blei for flatt…hamra på nytt..osv…

den tok helt piffen fra meg…hihi…

så i kveld har jeg tredd røykkvarts chips på en snor sammen med klare glassperler,

 i mangel på noe bedre å gjøre…

fingrene skriker etter å holde på med noe, men det var så kjeeeedelig,

så jeg ga opp…..kan bare si en ting….

GLEDER MEG TIL JEG FÅR MERE SØLV I POSTKASSA….

HOPPE OPP OG NED….

Karianne og Snurre….det er deres skyld at jeg har perlesperre nå….

(altid godt å ha noen å skylde på vet dere)

 ….hehe…dessuten det var jo dere som starta denne sølv greia….knegg…

…Karianne – kommer du etter snart eller? så fin sølvtråd skal brukes- ikke ligge i skuffen!!!:):):)

Jeg tror dette var en utfordring altså Karianne…og plis ikke flytt da:)

