I laaaang tid har jeg ikke hatt fantasi nok til å lage noen perler – men så hadde jeg Mette, Smykkeline og Aud på besøk en lørdagskveld i februar, og da kom lysten for fullt tilbake.

Takk jenter!!!

Jeg fikk laget ferdig armbåndet i forrige innlegg og så startet jeg simpelten med å lage noe veldig enkelt..sånn at lysten ikke skulle forsvinne…

Resultatet ble et kjede i sort og hvidt som sitter tett inntil halsen.

Jeg klarte ikke ta et godt bilde av hele smykket, så derfor blir det bare dette lille klippet:)

Og så har jeg jo lært å lage mine egne headpins av Snurre:) jeg ble helt hekta…så moro å kunne lage selv.

Har også laga en del øsken selv nå.

Og da jeg først var i gang med å lage headpins, fikk jeg plutselig lyst til å ta frem glasstengene igjen og så laga jeg noen glassperler også…

Sorte perler med sølvdutter på…

Et grønt hjerte?!!

Og sorte perler med gold aventurine…litt vanskelig å ta bilde av de:)

Ha en god søndag!!!!

 

 

