Godt nytt år alle perle venner!

Her i huset kom vi det nye året i møtet med host og snørr – kjedelig. Året som er gått har vært preget av mye sykdom hos guttene mine – vi håper på bedre tider, selvom utsiktene for eldstemann desværre ikke er de beste.

Det har ikke vært tid og ork til så mye hobby aktiviteter, men de to siste dagene har jeg endelig fått satt meg ned på kveldstid….det er deilig….balsam for sjelen…

For lang tid siden kjøpte jeg noen flotte hjerter av Snurre – det ene er grønt og gir meg en deilig vårfølelse

Jeg har satt det sammen med swarovski krystaller og ferskvannsperler og så 925 sølv selvfølgelig.

 

Det neste smykke-settet har jeg blitt inspirert til å lage etter å ha lest et av de mange perlebladene jeg har liggende….ganske så romantisk søtt….

Her har jeg brukt swarovski perler og swarovski krystaller sammen med seedbeads i sølvfarge og 925 sølv.

I går fikk jeg endelig satt meg ned og laget noen egne perler….grønne med noe som kanskje ligner blomster i….skal prøve å få lagt de ut på bloggen snart….må øve øve øve masse, men det er kjempe gøy!!!!

Har så mange ting jeg gjerne vil prøve….ønsker meg også en strikkemaskin, og så har jeg en oppskrift på pulsvanter (det er jo blitt så populært) som jeg kan tenkte meg å strikke….gid døgnet hadde flere timer…

 

