Så glad så glad jeg ble i går da jeg kom hjem fra jobb sliten og syk (forkjøla og vondt i hele meg…snufs..atsjooo) og fant en pakke i postkassa….

Jeg må ha vært veldig syk, for faktisk orket jeg ikke åpne den med en gang….først utpå kvelden fikk jeg åpna den…og jeg som aldri klarer vente når det gjelder pakker da….(da jeg var liten smugåpnet jeg julegaver hvis jeg fant ut hvor mamma og pappa hadde gjemt dem….uhelbredelig nysgjerrig…og elsker pakker = dårlig kombinasjon tror jeg.hihi)

Tilbake til min perlepakke..

Ut kom det en stor eske kinderegg….gumle gumle….nam nam….

Og fem små hvite pakker med tekst og tall på.

Min hemmelige venn skriver i sitt kort "takk for sist", så ergo må det være en jeg har møtt på perletreff.

Så skriver hun at hun akkurat har kommet hjem….hmmmm….eneste som jeg vet har vært bortreist er Mette, men det er da en stund siden….må tenke litt her….

Under følger et oversiktsbilde….

På pakkene med seedbeads stod det brunt og lilla….akkurat hva jeg ønsket meg…

 

På disse to pakkene stod det høst og marsmellows…..de grønne og brune fargene kommer dårlig frem, men det er veldig fine..og marsmellowsene eeeeelsker jeg bare…nam nam….

Dette lå inni en pakke som det stod Gratulerer med dagen på….tusen takk….du har ramt plett her….swarovski og ferskvannsperler og sølv toggellås….jiiiipiiiiiiiidet grønne hjertet er fantastisk fint….

Jeg har fått en kjempe fin pakke med perler som er veldig meg….tusen tusen takk!!!

Men tilbake til hvem du er….er du Mette? jeg aner virkelig ikke hvem andre det er som har vært bortreist….

