September står for dør, og nå kommer det snart en masse fine farger på bladene….det må være det fineste med høsten tror jeg…alle fargene altså.

Tema eller ikke tema, kan du bestemme….

Det rare er at når jeg ser på div perle-nettsider, så er det altid noe jeg ønsker meg, men når jeg skal skrive ønskeliste…ja da kan jeg aldri huske hva det var…..

Jeg liker

seedbeads, gjerne i gyldne brune farger og lilla farger….

swarovski…gjerne brune, blå, sorte, rosa, turkise….

sliders med swarovski …..

ferskvannsperler får man aldri for mye av….

ikke swarovski perler heller….eller andre swarovski ting….

store voksa glassperler….

alle metall perler (perler, rundeller, beadcaps osv) er også mere enn velkomne, men jeg bruker nesten kun sølv i smykkene, så heller få dyre, enn mange som ikke er sølv…..

Jeg mangler….

toggel låser i 925s….

Håper du koser deg med å lage september pakke, jeg gleder meg veldig til å lage pakke til min perlevenn….husk dette er kun en veiledning….så føl deg endelig fri til å ta egne valg….liker overraskelser….

Ha en deilig september!!!

