Fredag var jeg i postkassen før jeg gikk på jobb (begynte sent), og da jeg kom hjuem fra jobb…ingen pakke…hmmm postmannen var litt treig synes jeg, siden jeg visste pakken var sendt….

Så etter en runde m oppkast over det hele av minstemann, måtte mannen min ned i søpla….han kikka tilfeldigvis i postkassa….og der, uten frimerke….lå min lenge etterlengtede pakke.

Jiiiiiiipppppiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!

Siden det ikke var frimerke på, var det ikke så vanskelig å gjette hvem pakken var fra….Trille – du er bare super altså!!!!

Dette var en pakke som var verdt å vente på…..tema er klart kjempe bra og pakken er veldig meg!!!!

Kjempe sødt hjemmelaga kort, ble veldig glad!!!

Dette bilde ble tatt litt sent….det første jeg gjorde var å åpne den lille esken….glemte meg helt….måtte lukke den og ta bilde….

Inni den store pakken lå en pose salte sild….mannen min sier tusen takk Trille….jeg så ikke mye til den du….

Masse fine perler….nærbilde kommer…

De rosa og røde perlene er bare så nydelige, ferskvannsperler bruker jeg masse av så det kom utrolig godt med…de grønne store med ab glans er kjempe fine (vet du om det er glass eller krystall Trille), og de grønne små er også kjempe fine…..liker godt den grønn fargen.

Metall tingsen (hva kaller man sånne ting, anheng er det vel ikke?)…gleder jeg meg veldig til å bruke…er litt nytt for meg, men desto mere spennende….

Esken med det fine i….de grønne skjellene er bare kjempe søte, og alle perlene er bare utrolig fine….

Du er en knupp Trille….tusen tusen takk…du har valgt perler som er veldig meg!!!!

