Det har ikke blitt så voldsomt mye perlerier nå i sommer, men dette er noe av det jeg har holdt på med…

Her har jeg forsøkt meg på å lage ørepynt av swarovski krystaller ette en bok jeg lånte av Smykkeline.

 

Her har jeg lekt meg med jiggen min, som har ligget i skuffen kun et halvt års tid og samla støv.

Jeg har snurra i ekte sølv, for "bedre kunne det ikke gjøres" – kunne jo være at første forsøk ble bra…..neida dette er tredje eller fjerde forsøk…det var ikke lett…sølvtråden var stiv…fingrene var som ti tommeltotter…øvelse gjør mester!!! En dag blir det nok bedre håper jeg:)

 

Dette ble jeg forøyd med – en litt vanskelig grønn farge synes jeg, men den gjorde seg bra sammen med litt sort, sølv og klare glassperler..

Egentlig skulle dette blitt til tre kjeder men så kom jeg til å mikse dem sammen da jeg skulle rydde bordet mitt, og vips så var det gjort…syntes kombinasjonen var kjempe søt.

Materialene er hvidt hestehår og ferskvannsperler.

Håper dere alle har hatt en god sommer!!!

