Fysj a meg!

Dette var en skikkelig u(venn) pakke!!

Begynner bra da, masse små pakker med hint på…det er altid like gøy å åpne pakker, selvom man vet at resultatet kanskje ikke er som man håper…hihi

Deilig te – perfekt for jeg hadde så vondt i halsen den dagen. Paddene blei plutselig borte – jeg mistenker gemalen….sjokolade….nam nam…

Æsj æsj….plastperler….de brune vet jeg ikke en gang hva slags materiale er laget av, de grønne er bare grønne….og de rosa kunne vært bling perler, hvis ikke de var av PLAST!!

Grøss og gru hva venter meg nå…kan det bli værre….

Flere plastperler…..treperler….kanskje de kan brukes…vi får se….de hvite er små blomster perler i glass…de kan godt flettes inn i noe…og de gule plastperlene falt min lille 3-årige sønn pladask for (se bilde på slutten)….

De grå fra H&M er også plast, men de ser faktisk pene ut….til å være plast, den andre mixen er som min uvenn skriver stygg stygg stygg…men jeg vet om en liten en som sikkert vil like dem…

Tja….brukanes?….de blå seedbeadsene er fine, de hvite trekanter kan kanskje også brukes,  de blå oppe til høyre er fine, også er det en del fine i den store posen…

Alt i alt…en ganske så grumsete pakke…du har klart jobben bra min kjære uvenn (hihi)…

Men de gule perlene kom til sin rett i dette smykket som guttungen lagde selv (mor satt bare på en lås)…så farmor, mormor eller noen andre i familien…her er årets julegave fra poden….

Gult er veldig….GULT!!!

Øh….vet ikke helt jeg..skal man si takk for perlene:)

Joda på vegne av 3-åringen min sier jeg tusen takk…han er i ekstase over alle de fine perlene han har fått….plastperler som glimrer er fantastiske i hans øyne!

God sommer tilbake hemmelige uvenn!!!

