Masse herlige små pakker, nam nam godteri (treåringen min siklet veldig på melkesjokoladen, og lurte på om det er melk i den, han er melkeallergiker), veldig lenge siden jeg har spist fox….gleder meg til dem!!!

I esken med "det er ikke gull alt som glimrer" var disse herlige swarovski krystallene.

Absolutt farger etter min smak!!!!

Korset er kjempesøtt!!!!

 

 

I den flate pakken fant jeg wire og headpins og en søt toggellås i 925 s……

heldige meg….det var jo også noe jeg ønsket meg!

I pakken som det stod "hint" på fant jeg disse lekre ferskvannsperlene….men jeg er totalt grønn jeg….tror jeg må på en tur i bloggland….lete lete lete…

Uansett, tusen takk min venn for en kjempe fin pakke, et fint hjemmelaga kort og masse deilig snop!!!

Du har i hvertfall truffet blink når det gjelder ønsker og farger!!!! Gleder meg til å lage noe av dette!!!!

 

 

