Denne pakken var absolutt verdt å vente på!!!!

5 søte små pakker, som skjuler de utroligste skatter!!!!

På den lilla esken sto det "bling" og jeg skal love deg at det virkelig var bling:

Jiippiii swarovski krystaller, også sommerfugler og blomster….og jeg som holdt på å bestille det før i dag, og så tenkte jeg…nei jeg dropper det…kan bestille det en annen gang…Tusen takk.

Også de kjempe søte sommerfugl slidersene….de er bare Åh så søte…gleder meg gleder meg!!!!

Den turkise pakken inneholdt 925s og en rosakvarts sommerfugl

 Den rosa pakken stod det "hint" på. Inni pakken lå en lås, du er avslørt kjære Sofie….og verdens fineste blomster anheng i 925s….Jeg ble helt stum da jeg så den. Tusen tusen tusen takk.

På den hvite esken stod det "sommer?"

Jaaaaaaaa…..nemlig…..sommerfarger…akkurat som jeg ønska meg også!!!

Masse blå glassperler i en liten eske…sjekk de søte bladene og blomstene…sukk jeg drømmer allerede om solbrun hud, varmt vann og masser av sol sol sol!!!

I den siste gaven bodde et lite lettstelt dyr….og det er ikke en hybelkanin, men en flott

 

Kjære Sofie-venn…tusen tusen takk for en pakke som bare traff meg midt i hjerte….den var super fin, og jeg gleder meg masse nå til å perle perle perle…..

 

