Hadde bestilt en stoooor pakke med glass fra Glassforum – gledet meg som en unge til å hente den.

Da jeg kom på posthuset viste det seg at pakken hadde vært ut for en eller annen form for væske –

det luktet litt bensin kanskje eller hvertfall noe i samme sjanger.

Jeg var ikke så villig til å ta i mot pakken siden jeg ikke visste hva slags væske de hadde ligget og kost seg i.

Sa at glassene skulle brukes under ild.

De "vennlige" damene på posthuset mente  da at jeg bare kunne vaske væsken av med grønnsåpe….ehhh…

mulig det, men den sjangsen ville IKKE jeg ta….poff…ups….der røyk huset ned liksom….

nei….pakken ble sendt i retur….

så nå må jeg bare vente til i morgen så jeg kan ringe Glassforum og be dem sende nye glass….uten bensin….

….HELDIGVIS HADDE JEG MERE GLASS HJEMME…FOR JEG ER HEKTA PÅ GLASS……hihihi

