Min perlevenn har vært utrolig kjapp – pakke allerede nå!

Og så var det så mye fint….

Et kjempesøtt kort….hjemmelaget?

Enig med deg perlevenn….få, men bra perler er bedre enn mange ikke så bra….

MMMM…..snop….spørs om jeg kan holde denne vekk fra mannen…han elsker lakris…

og mitt nye husspøkelse som skal holde spøkelser og onde ånde vekk….min lille sønn stakk av gårde med

det med en gang…..

Smykkewire i mange farger – gleder meg til å lage noe av disse….

Seks søte små poser med masse herlige perler….la oss ta en titt nærmere….

I de rosa posene, en masse lekre AB Swarovski…4mm, 6 mm og 10mm….jeg har aldri eid 10 mm før….har likesom aldri "hatt råd" synes jeg til å kjøpe det….disse skal jeg lage noe til meg selv med…må bare tenke litt på hva først….det skal være noe veldig fing i hvertfall…TUSEN TAKK

I de siste posene var det noen veldig spesielle brun/sorte perler (klarte ikke ta et godt bilde av de, men de er kjempe fine), sorte ovale facetterte perler og sorte glass rundeller (heter det det?)…

Tusen tusen takk for en kjempe fin pakke – det kribler i fingrene etter å perle!!!!!

