Jeg måtte ta nye bilder av perlepakken jeg fikk av min venn i februar.

Hadde tatt bilder med ei veninnes kamera (et sånn supert et),

men så fant vi ikke kablen….snufs….dere får ikke sett alle de søte fine pakkene….

noen var i rød filt med røde hjerter på….

det hele var bare så utrolig flott pakket inn!!!

 

Her er perlene….og det var så utrolig mange fine…

Bare se….

 

Masse søte charms…elsker de to øverste til venstre…de er bare så nydelige….hvor har du kjøpt de henne?

Organsza bånd som jeg ønska meg….sammen med lekre hvite ferskvannsperler og røde glassperler…

Litt usikker på hva denne brukes til…men er vel kanskje en slags mellomdel….eller sliders???

Jeg elsker silverfoil perler…noe min perlevenn åpenbart har fått med seg.

Det røde store hjerte er kjempe flott!!!

To søte blomster sliders, 925s headpins og så tror jeg de røde og hvite er swarovski krystaller…riktig??

 Tusen tusen tusen takk for en kjempe flott valentin pakke…jeg gleder meg masse til å perle nå!!!

 

 

 

